روني: مسي بهتر از رونالدوست
نابغه ای بنام مسی
پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 13:54 :: نويسنده : ا.تمسکنی

 



وين روني اظهار داشت:فکر مي کنم که مسي بهتر از کريس رونالدوست. به نظر من، مسي نه تنها بهتر از کريس است، بلکه بهترين بازيکن تاريخ دنياي فوتبال است .


 

در حالي که اين روزها انتشار کتاب بيوگرافي وين روني به نام ''My decade in the Premier League'' در انگليس سرو صداي فراواني به پا کرده، اين ستاره انگليسي به همين بهانه، گفت و گويي اينترنتي و از طريق فيس بوک با طرفدارانش داشته.

به گزارش گل روني در اين گفتگو اعلام کرده که طرفدار ليونل مسي است:« فکر مي کنم که مسي بهتر از کريس رونالدوست. به نظر من، مسي نه تنها بهتر از کريس است، بلکه بهترين بازيکن تاريخ دنياي فوتبال است.»

روني که تا چند سال پيش کريستيانو رونالدو را در اولدترافورد در کنار خودش مي ديد در کتاب بيوگرافي اش در مورد رونالدو نوشته بود:« کريستيانو در رختکن تيم، دست از تماشاي خودش در آئينه نمي کشيد.من کنار او بازي کرده ام و در همان زمان متوجه شدم که او اگر قيافه اش را در آين نديده باشد، نمي تواند وارد زمين شود. » حالا او دوباره دل رونالدو را شکسته و در صحبت هايي به اين نکته اشاره کرده که مسي نه تنها بهتر از رونالدو است، بلکه او را بازيکني ناميده که هرگز بهتر از او وجود نداشته.

سوال مطرح شده از روني اين بود:« مسي يا رونالدو» و روني بدون لحظه اي درنگ ستاره آرژآنتيني را برگزيده:« مسي به خاطر سبک بازي اي که ارائه مي کند و گل هايي که مي زند، بهترين بازيکن دنياست. بازي او واقعا تماشايي است.»

در بخش ديگري از اين سوال و جواب، روني به شرايط کنوني شياطين سرخ، کارنامه ورزشي اش در منچستريونايتد و بازيکناني که در طول اين دوران روي او تاثيرگذار بوده اند نيز اشاره کرده.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 9277
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)